Sunday, January 29, 2012

:: Aku & B.L.O.G.. ::

Salam buka minda..
Salam luas bicara..
Salam perkenalan..


Menginjak aku berserta jari-jari runcing menekan lajuuu papan kekunci 'hak milik kerajaan' dalam usaha untuk bermesra-mesraan dengan bait-bait kata dan bahasa puitis dari idea & perkongsian yang aku rasa 'patut', ditambah dengan usia yang semakin meningkat & pengalaman yang semakin 'sahabat'.. Bukan untuk diri aku sendiri tapi untuk seantero dunia.. Wahhh.. Gituw ye..


Lantas kesempatan nafas-nafas bersisa yang entahkan esok, entahkan lusa akan ditamatkan ini, aku rasa terpanggil untuk sama-sama berkongsi.. Macam orang2 slalu kata, 'sharing is caring', kan.. Beberapa bulan kebelakangan nih, banyak benda yang aku baca melalui blog-blog yang entah mane entah aku cungkil, alih-alih jadik minat plaksz..


So, sebagai pembukaan kepada entri-entri aku yang akan datang, aku cuma mampu bagi intro macam pembuka kata tuh je.. Buat kawan-kawan yang membaca blog sederhana saya nih, "love uols".. 


#Curlasz



No comments:

Post a Comment