Wednesday, February 15, 2012

:: Alamak Babe.. S.I.T.A Ke?!? ::

Adoiyai.. Serius tak prasan kalau aku tak duk ralit perati ape le Maulana Beryl's tuh buat.. Al-kisahnya macam ni.. Perut lapar giler semalam & aku?, malas nak masak.. Plus, lauk takde yang menarek dalam fridge.. Petang semalam plak, sebab ketensenan melampau, aku blah just after 5.00pm terus menonong balik rumah.. Tak singgah mana-mana pun kedai kalau betullah bagai dikata nak 'masak'.. Hahaha.. Nampak sangat nak makan luar.. Malas!!! #APTB

Wesss, sambung balik der.. So, pukul 10pm lebey aku gerak ingat nak g makan kat Restoran Wati kat belakang tuh haa.. Tapi kene pass-by Maulana Beryl's dulu.. Dalam luar perasan, aku bermonolog, 'Apasal mamak nih sunyi sepi je? Orang semua dah boikot ke hape? Layar pun putih je..' Ghupe-ghupenye, kene SITA daa.. Sebut, S.I.T.A --> SITA! Waktu pergi tuh tak prasan lagi sape yang sita; polis ke majlis bandaran..sebab memang ade tape kuning yang kepung the whole kedai tuh..? OTW balik tuh, baru prasan betol, Maulana Beryl's tuh kene sita dengan MPSJ daa.. Adoiyai, siap dah turun signboard lagi.. Agak-agak sebab hape? Aku suspek mungkin sebab tak bersih tuh.. Huhu.. Seb bek aku dah berbulan lamenye tak makan sane.. Huhu..

Apepun, waktu aku otw balik semalam, diorang still kecoh-kecoh lagik.. Customer macam takde dah kot.. Nak order ape ye tak? Nanti ade yang makan penampaq plak..tak pasai-pasai ja.. Hehehehe.. Tinggal pekerja-pekerja dia je duk ke hulu ke hilir kat luar.. Agaknya nak masuk tak boleh.. Wahhh, panas jugak nih! Seb bek yang kena sita bukan Maulana Vogue yang bapak besar kat Sri Serdang tuh.. Mau nangis kalau Maulana tuh yang kene.. Baru renovated & upgraded jadi 2-tingkat der.. Hehehehe.. Yang tuh pulak aku dah tak pergi.. Bertahun dah kot.. Hehehe..

Dah, dah.. Nak start kerja dah nih.. Aku saje je update story.. Supaya memasing tak ketinggalan.. Hahaha.. Dah macam paparazi plak nih.. Tinggal lagi aku tak stop snap gambar je semalam.. Hahaha.. K uols, jaga-jaga bile makan.. Daaa.. #Lambai

1 comment:

  1. biar betul nas..rasanye baru jer pegi mkn mlm tu..sbb nk pi bank yg tutup tu..tp mmg cam tk bape nk bersih laa..kita pn dh lama tk bfast pepagi kan..

    ReplyDelete