Wednesday, February 8, 2012

:: ICKAF Datang Lagi.. ::

"SELAMAT DATANG ICKAF2013!"

ICKAF a.k.a. International Conference on Kenaf & Allied Fibres datang lagiiii.. Serius suke..! =) Hehehe.. Diagendakan untuk diinterpretasikan lewat 2012, tapi kemungkinan besar akan dilangsungkan dengan penuh erti & jayanya pada 2013, tuh pun kalau takde aral melintang.. Tentatifnya 22-24 Januari 2013..



Dan petang tadi plak, pelantikan ketua unit dengan koncu-koncunya dah pun diperkenankan oleh barisan pengemudi.. & nanti akan ade pelantikan secara rasmi menyusul kepada semua yang bertuah berserta deskripsi tugas memasing.. =) Banyak nama lama yang dikekalkan jawatan.. Ade nama yang dinaikkan gred jawatannye, ade yang diturunkan (#AdeKe?), ade yang terus dijumutkan, tapi...hehehe...takde yang takde dalam senarai.. Faham? Faham?

Pada kengkawan yang bertuah, terimalah dengan hati terbuka, dengan jiwa murni dan baik sangka.. Pada semua ketua kemudi, kemudilah kapal dengan layar yang 'terbuka luas' & bekerjalah secara diplomasi, hemat dan cermat..

"Bekerjalah kamu seolah-olah kamu akan hidup 1000 tahun lagi & beramallah kamu seolah-olah kamu akan meninggal esok.."

Semoga berkat usaha padu smua pihak dapat mengangkat 'branding' ICKAF' ke aras yang lebih tinggi.. Berusahalahhh...!!!

*Banner lame nih, saje mengimbas nostalgia silam untuk semangat akan datang.. =))

1 comment:

  1. bertuah ke bila dapat menggalas tanggungjawab yang berat?hehe..insyaAllah..semoga kita semua dapat bekerjasama dan bersama-sama menghadapi situasi dengan tenang dan terbuka serta baik sangka..ICKAF 2013 akan kita jadikan kenyataan.wallahualam. ;)

    ReplyDelete