Friday, April 13, 2012

:: Mysterious Gift! =) ::


Alamak.. Lupe bangat nih! Dah lame dah snapped ini gambar tapi asyik lupe, lupe dan lupe je nak letak dalam ini blog.. Hilang ingatan betoi le.. Adehh! BTW, ni adiah misteri dari XYZ lepas 2 ke 3 minggu beday saya.. Sebab jurang ari beday saya dengan ari terimaan adiah misteri nih agak jauh, sampai saya pun agak terlupe.. Huhu.. Maapkan saya XYZ ye.. =I Tapi ape pun, saya menzahirkan setinggi-tinggi penghargaan dan berbanyak-banyak terima kasih lah ye sebab shushah-shushah je adiahkan saya adiah misteri nih! #MysteriousSangat! Hehehe.. =) Semoga kesusahpayahan XYZ dalam menghadiahkan saya adiah nih dibalas oleh Allah SWT.. InsyaAllah.. Doakanlah saya dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik..dannn smua yang bebaiklah.. Amiin.. =)
p/s : Tengs XYZ.. Tahun depan make sure yang lebey misteri lagik ye.. Hikhik.. =)

1 comment:

  1. Mestila si dia mendoakan untuk ko yang baik2..hihi.tak gitu XYZ :)

    ReplyDelete