Sunday, April 22, 2012

:: Abis 1, 1 Lagi Datang! Adehh! ::

Sudah agak lame jari-jemariku yang kohnonnye runcing nih tak aku paksa untuk berlari-lari anak merentas kiri dan kanan, atas dan bawah pada muka papan kekunci harta kerajaan nih.. Bukan maksud aku dah lame tak buat keje ye uolsz.. Sila jangan double-understanding plak.. #KeratHidungTuh! Tinggal lagi, masa yang agak terbatas membataskan hubungan aku dengan blog ni seterusnya dengan anda-anda-anda sekalian..

Dilanda ke’busy’an yang agak melampau minggu lepas, langsung aku tiadakan masa untuk diri aku sendiri.. Bukan rela, tapi dalam paksa aku relakan jugak ler ye.. Walaupun, ikut perancangan dan congakan aku, patutnya minggu lepas adalah minggu yang sedikit santai.. Al-maklumlah, minggu lepas adalah minggu terakhir pelajar-pelajar Politeknik Shah Alam datang buat amali kat laboratori aku.. Selama 8 minggu stiap ari Isnin aku adalah tersangat busy.. Jarang dapat makan tengah hari.. Seb baek aku ade simpan biskut-biskut dalam almari.. Tuh pun, makin ari main mendikit aku tengok.. Adehhh.. Nih smua kengkawan yang ghajin mengepau.. #APTB! #SeriusIkhlas

Untuk seluruh pelajar Politeknik Shah Alam yang terlibat dalam menghabiskan amali kat sini, tahniah dan syabas! Akhirnya, habis jugak amali nih yer.. Pepun, kami di sini mengucapkan ‘Selamat Maju Jaya’ pada anda-anda-anda smua.. Gunakan sgala ilmu yang anda smua dapat sebaek yang mungkin.. Tingkat dan gandakan usaha kalau betol-betol nak berjaya.. ‘Dia tak akan mengubah naseb sesuatu kaum melainkan kaum itu yang berusaha untuk berubah’ Okay??? Tak okay pun kene okay kan jugaklah yer.. Kesian mak ayah hantar belajar jejauh.. So, kene sentiasa bersedia untuk jadi yang terbaek.. Ingat tuh yer! =) #Chill!

Bagi ‘BIG EVENT’ yang dah pon lepas 19-Apr-12 (Khamis) lalu.. Serius, sungguh aku capek dengan event tuh.. Pemakluman awal pagi Isnin lepas untuk big event Khamis nyer memang mengejutkan banyak pihak lagik-lagik aku sebab aku yang kene lead untuk benda alah nih secara tak langsungnyer.. Huhu.. Jemputan luar, jemputan dalam, konformasi jemputan, tempahan dewan, susun atur dalam dewan, teks MC, persediaan slaid pembentangan, cenderamata, papan tanda arah, pengiring, pengosongan parkir kenderaan, peta ke dewan, persedian pameran, bahan untuk pameran, tempahan makanan & khemah, persediaan lab untuk lawatan..adehhh tak tersenarai dah aku ghase.. Apepun, smua tuh tak mungkin berjaya aku interpretasikan ke dalam suatu bentuk persembahan yang bagi aku berjalan lancar tanpa sebarang permasalahan kritikal dengan usahasama dan bantuan ikhlas kawan-kawan sepejabat.. Tak tercapai dek akal aku kalau smua perancangan tuh terpaksa aku buat sorang-sorang.. Adehhh.. Sesungguhnya jasa anda smua dalam membanting tulang, menggembeling tenaga, stay-up sampai pukul 8.00 malam a day before event, amat-amaaaaaaatlah saya hargai.. Tanpa anda-anda-anda smua yang memang super-superb, kompem aku pun tak tau dah nak buat camne lagik.. Huhu..
 
Pepun, sangat-sangat bangga dengan warga INTROP sekalian.. Ramai betol yang ringan tulang membantu.. Yang mencarik kerja called aku pun ade jugak uolsz.. Terima kasih banyak-banyak.. Komitmen anda sukar untuk PTJ laen cabar.. Percayalah! Bagi aku INTROP slalu okay je bab-bab organize event even the last minutes event.. Smoga komitmen ini berterusan pada masa-masa akan datang dan bertambah mantap hendaknye. Amiin.. =))

p/s : I love uolsz! =)

No comments:

Post a Comment